Log in

I forgot my password


    Official Picture Thread

    Admin
    Admin
    Admin

    Number of posts : 337

    Official Picture Thread Empty Official Picture Thread

    Post  Admin on Sun Aug 02, 2009 9:56 am

    So on the old Jesse forum in the Off Topic section they had a thread all for pictures. They'd post pictures of anything So this thread is for you all to share your pictures with everyone :]
    Singers, Pets, You, Friends, Places, Etc (:


    _________________
    Official Picture Thread 24glqbk

    JessexBroadway - Emily
    JesseCraze - Miss Amp
    JessexBroadway
    JessexBroadway
    Admin

    Number of posts : 1754
    Age : 28
    Location : Ohio

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  JessexBroadway on Sun Aug 02, 2009 10:03 am

    I'll start:
    Official Picture Thread Nl3oy1

    That's me. lol I look kinda funky in this pic.
    and see my Jesse-ness walls behind me? Smile
    They are beautiful to look at everyday!


    _________________
    Official Picture Thread 34g0qc8
    <3
    Jmaclover16
    Jmaclover16

    Number of posts : 658
    Age : 27
    Location : Medford,MA
    Hobbies : I love to dance and hang out with friends and love listening to Jesse McCartney music!!!!

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  Jmaclover16 on Sun Aug 02, 2009 10:27 am

    Official Picture Thread 2rlylc4

    this is me any my friend Kiki in Boston On Wednesday July 30th with Garfield lol

    I live 10 minutes outside of Boston so it is easy to get there


    _________________
    Christina Longo Bostons #1 Jesse McCartney Fan"oh that body is music to my ears because Boston's #1 fan is right here"!!!Official Picture Thread N679466340_247-1
    Jmaclover16
    Jmaclover16

    Number of posts : 658
    Age : 27
    Location : Medford,MA
    Hobbies : I love to dance and hang out with friends and love listening to Jesse McCartney music!!!!

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  Jmaclover16 on Sun Aug 02, 2009 10:30 am

    Official Picture Thread 20gktg7

    Also this is me and my boyfriend Alex we have been going out for a year and half


    _________________
    Christina Longo Bostons #1 Jesse McCartney Fan"oh that body is music to my ears because Boston's #1 fan is right here"!!!Official Picture Thread N679466340_247-1
    Jmaclover16
    Jmaclover16

    Number of posts : 658
    Age : 27
    Location : Medford,MA
    Hobbies : I love to dance and hang out with friends and love listening to Jesse McCartney music!!!!

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  Jmaclover16 on Sun Aug 02, 2009 10:32 am

    Official Picture Thread 2dhbbte

    This is me my friend Kiki my Boyfriend Alex and my little Brother Colin who is 6 we took pictures before prom Official Picture Thread 690817


    _________________
    Christina Longo Bostons #1 Jesse McCartney Fan"oh that body is music to my ears because Boston's #1 fan is right here"!!!Official Picture Thread N679466340_247-1
    JessexBroadway
    JessexBroadway
    Admin

    Number of posts : 1754
    Age : 28
    Location : Ohio

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  JessexBroadway on Wed Aug 05, 2009 4:00 am

    Those are cute pictures Tinaaa(:


    _________________
    Official Picture Thread 34g0qc8
    <3
    heathermarie
    heathermarie

    Number of posts : 781
    Age : 28
    Location : MA

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  heathermarie on Wed Aug 05, 2009 8:20 pm

    HelplesslyFalling wrote:I'll start:
    Official Picture Thread Nl3oy1

    That's me. lol I look kinda funky in this pic.
    and see my Jesse-ness walls behind me? Smile
    They are beautiful to look at everyday!

    i have that shirt! haha


    _________________
    Because you live my world has twice as many stars in the sky
    One second without you, you know i'd die for sure ♥️
    "At the end of the day, I just hope they know I appreciate them" -Jesse
    {8.20.08, 12.11.08, 2.27.09, 6.19.09}
    JessexBroadway
    JessexBroadway
    Admin

    Number of posts : 1754
    Age : 28
    Location : Ohio

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  JessexBroadway on Wed Aug 05, 2009 8:45 pm

    heathermarie wrote:
    HelplesslyFalling wrote:I'll start:
    Official Picture Thread Nl3oy1

    That's me. lol I look kinda funky in this pic.
    and see my Jesse-ness walls behind me? Smile
    They are beautiful to look at everyday!

    i have that shirt! haha

    Haha. Did you see them in concert?


    _________________
    Official Picture Thread 34g0qc8
    <3
    heathermarie
    heathermarie

    Number of posts : 781
    Age : 28
    Location : MA

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  heathermarie on Wed Aug 05, 2009 8:46 pm

    HelplesslyFalling wrote:
    heathermarie wrote:
    HelplesslyFalling wrote:I'll start:
    Official Picture Thread Nl3oy1

    That's me. lol I look kinda funky in this pic.
    and see my Jesse-ness walls behind me? Smile
    They are beautiful to look at everyday!

    i have that shirt! haha

    Haha. Did you see them in concert?

    actually no, my mom got me the shirt online as a gift haha. and its really big, so i usually just wear it to bed..did you see them?


    _________________
    Because you live my world has twice as many stars in the sky
    One second without you, you know i'd die for sure ♥️
    "At the end of the day, I just hope they know I appreciate them" -Jesse
    {8.20.08, 12.11.08, 2.27.09, 6.19.09}
    JessexBroadway
    JessexBroadway
    Admin

    Number of posts : 1754
    Age : 28
    Location : Ohio

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  JessexBroadway on Wed Aug 05, 2009 9:02 pm

    Haha. Mine is kinda big too. Yeah i saw them. I think it was in 2007. They were amazing Smile


    _________________
    Official Picture Thread 34g0qc8
    <3
    heathermarie
    heathermarie

    Number of posts : 781
    Age : 28
    Location : MA

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  heathermarie on Wed Aug 05, 2009 9:05 pm

    HelplesslyFalling wrote:Haha. Mine is kinda big too. Yeah i saw them. I think it was in 2007. They were amazing Smile

    i've always wanted to see them, and they came here for that tour, but it didn't work out so my mom just got me the shirt haha


    _________________
    Because you live my world has twice as many stars in the sky
    One second without you, you know i'd die for sure ♥️
    "At the end of the day, I just hope they know I appreciate them" -Jesse
    {8.20.08, 12.11.08, 2.27.09, 6.19.09}
    JessexBroadway
    JessexBroadway
    Admin

    Number of posts : 1754
    Age : 28
    Location : Ohio

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  JessexBroadway on Thu Aug 06, 2009 1:09 am

    heathermarie wrote:
    HelplesslyFalling wrote:Haha. Mine is kinda big too. Yeah i saw them. I think it was in 2007. They were amazing Smile

    i've always wanted to see them, and they came here for that tour, but it didn't work out so my mom just got me the shirt haha

    Aww that sucks Sad


    _________________
    Official Picture Thread 34g0qc8
    <3
    stinemarie
    stinemarie

    Number of posts : 262
    Age : 28
    Location : Oslo, Norway
    Hobbies : Music, dog training, photography

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  stinemarie on Thu Aug 27, 2009 4:31 pm

    A photo i took today. I love to take photos and my dream is to become a photographer :]

    Official Picture Thread 040-2
    *City Lights*
    *City Lights*

    Number of posts : 178
    Age : 30
    Location : NJ
    Occupation : Student

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  *City Lights* on Thu Nov 05, 2009 9:11 pm

    stinemarie wrote:A photo i took today. I love to take photos and my dream is to become a photographer :]

    Official Picture Thread 040-2

    That is a really beautiful picture.


    _________________
    *Noreen*

    Official Picture Thread JMacSig1
    JessexBroadway
    JessexBroadway
    Admin

    Number of posts : 1754
    Age : 28
    Location : Ohio

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  JessexBroadway on Sun Nov 15, 2009 1:29 am

    You should consider getting an account on deviantart.com Smile
    post all your photos there. I do!:]


    _________________
    Official Picture Thread 34g0qc8
    <3
    stinemarie
    stinemarie

    Number of posts : 262
    Age : 28
    Location : Oslo, Norway
    Hobbies : Music, dog training, photography

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  stinemarie on Sun Nov 15, 2009 7:15 am

    *City Lights* wrote:
    That is a really beautiful picture.

    Thank you : )

    HelplesslyFalling wrote:
    You should consider getting an account on deviantart.com Smile
    post all your photos there. I do!:]

    I made an account. But i can't figure out how I use it. lol, think i need some time to understand it Embarassed
    *City Lights*
    *City Lights*

    Number of posts : 178
    Age : 30
    Location : NJ
    Occupation : Student

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  *City Lights* on Sun Nov 15, 2009 4:14 pm

    stinemarie wrote:
    *City Lights* wrote:
    That is a really beautiful picture.

    Thank you : )

    HelplesslyFalling wrote:
    You should consider getting an account on deviantart.com Smile
    post all your photos there. I do!:]

    I made an account. But i can't figure out how I use it. lol, think i need some time to understand it Embarassed

    Your Welcome. By the Way I really like your Jesse avatar where did you get the pic?


    _________________
    *Noreen*

    Official Picture Thread JMacSig1
    stinemarie
    stinemarie

    Number of posts : 262
    Age : 28
    Location : Oslo, Norway
    Hobbies : Music, dog training, photography

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  stinemarie on Sun Nov 15, 2009 5:52 pm

    *City Lights* wrote:

    Your Welcome. By the Way I really like your Jesse avatar where did you get the pic?

    I found it on jesse-mccartney.net Very Happy

    http://www.jesse-mccartney.net/gallery/thumbnails.php?album=442&page=2
    *City Lights*
    *City Lights*

    Number of posts : 178
    Age : 30
    Location : NJ
    Occupation : Student

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  *City Lights* on Sun Nov 15, 2009 6:24 pm

    stinemarie wrote:
    *City Lights* wrote:

    Your Welcome. By the Way I really like your Jesse avatar where did you get the pic?

    I found it on jesse-mccartney.net Very Happy

    http://www.jesse-mccartney.net/gallery/thumbnails.php?album=442&page=2

    Oh thank you! He's so cute in this photo shoot. I've never seen it. Official Picture Thread 41183


    _________________
    *Noreen*

    Official Picture Thread JMacSig1
    avatar
    AngelaJoy

    Number of posts : 748
    Age : 32
    Location : Lancaster, Pennsylvania
    Occupation : Nurse in a Doctor's office
    Hobbies : reading, writing, painting, crocheting

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  AngelaJoy on Tue Jan 12, 2010 6:57 pm

    Official Picture Thread Me_n_m10


    sorry it's a bit big... thats me and my mom--- i'm the brown hair if u cant tell.
    xCarrieex
    xCarrieex

    Number of posts : 39
    Age : 27
    Location : Chicagooo
    Occupation : Student
    Hobbies : Writing, reading, texting, theatre, friends.

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  xCarrieex on Sat Feb 27, 2010 9:56 pm

    Official Picture Thread 5uh3ww

    that's me! (obviously) like the jesse picture in the background? hahaha


    _________________
    Official Picture Thread 33xhi5x
    xxGetFreakyxx
    xxGetFreakyxx

    Number of posts : 1925
    Age : 24
    Location : Long Island, New york

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  xxGetFreakyxx on Wed May 05, 2010 5:38 pm

    i was fooling around with different graphic techniques and made a some stuff. some of them are old ones i made a while ago some of them r new too(:

    Anastasia
    Official Picture Thread 1-1

    Miley Cyrus
    Official Picture Thread 3
    Official Picture Thread 10

    Selena Gomez
    Official Picture Thread 11

    Taylor Swift
    Official Picture Thread 20

    Joe Jonas
    Official Picture Thread 12
    Official Picture Thread 13
    Official Picture Thread 8

    David Henrie
    Official Picture Thread 4

    Zac Efron
    Official Picture Thread 29
    Official Picture Thread 26
    Official Picture Thread 25

    Aaron Johnson
    Official Picture Thread 28

    Matt Lanter
    Official Picture Thread 31-1

    Logan Lerman
    Official Picture Thread 6

    if you want to take any, feel free but please credit me :]


    _________________
    Official Picture Thread 12

    Sponsored content

    Official Picture Thread Empty Re: Official Picture Thread

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed Oct 23, 2019 3:14 pm