JMacer Family

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Log in

I forgot my password


+2
mandy_tran306
JesseMAC22
6 posters

    Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :])

    JesseMAC22
    JesseMAC22


    Number of posts : 197
    Age : 30

    Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) Empty Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :])

    Post  JesseMAC22 Thu Jul 02, 2009 7:15 pm

    Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) 690817 Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) 690817 Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) 690817 Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) 690817 Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) 690817 cheers cheers cheers No words can explain how I'm feeling right now! I'm sweating, my hands are cold & clammmy, & I'm shaking uncontrollably! lol! Anyway...here's the Sneak Peek! (Tinkerrence FOREVER!) Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) 690817 (Tinker Bell & Terrence) Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) 690817

    mandy_tran306
    mandy_tran306


    Number of posts : 173
    Age : 30

    Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) Empty Re: Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :])

    Post  mandy_tran306 Fri Jul 03, 2009 12:20 am

    His voice is clearer this time. Love his voice so much
    theone_bettytam
    theone_bettytam


    Number of posts : 499
    Age : 34
    Location : Hong Kong

    Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) Empty Re: Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :])

    Post  theone_bettytam Fri Jul 03, 2009 6:15 am

    Can't wait to see the whole movie~
    It's so happy to see Jesse being part of animations like Tinkerbell and Chipmunks. Very Happy
    Maybe he just like children? cause he's got one little sister and one little brother. Razz
    l0vinxJeSsE
    l0vinxJeSsE


    Number of posts : 787
    Age : 31
    Location : PA

    Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) Empty Re: Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :])

    Post  l0vinxJeSsE Fri Jul 03, 2009 1:43 pm

    theone_bettytam wrote:Can't wait to see the whole movie~
    It's so happy to see Jesse being part of animations like Tinkerbell and Chipmunks. Very Happy
    Maybe he just like children? cause he's got one little sister and one little brother. Razz

    Oh I really love that he is too! He has such a nice smooth voice and it's like perfect for voice overs. Plus, I also love how people are all shocked when they hear it's his voice. lol.

    I love how he's trying to do everything. Voice acting is definitely the last thing I saw coming from Jesse. I'm glad he's doing it though.
    xxGetFreakyxx
    xxGetFreakyxx


    Number of posts : 1925
    Age : 28
    Location : Long Island, New york

    Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) Empty Re: Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :])

    Post  xxGetFreakyxx Fri Jul 03, 2009 2:19 pm

    that fairy has one sexy voice Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) 690817
    *ΘェΘjessemybabyΘェΘ*
    *ΘェΘjessemybabyΘェΘ*


    Number of posts : 70
    Age : 29
    Location : uk

    Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) Empty Re: Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :])

    Post  *ΘェΘjessemybabyΘェΘ* Fri Jul 03, 2009 3:48 pm

    i luv the way he giggles in there it's sooo cute Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) 110686 Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) 690817

    Sponsored content


    Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :]) Empty Re: Tinker Bell & The Lost Treasure 6min. & 14 sec. Sneak Peek! (LOTS MORE TERRENCE :])

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Tue May 14, 2024 4:33 pm